piątek, 22 listopada 2013

Ślubuję Ci miłość , wierność i uczciwość małżeńską... ZAPOWIEDŹ

W tym opowiadaniu Alicja i Maks są już małżeństwem. Mają 6-letnią córeczkę Emilkę i 3-letniego Mikołaja. Są jedną wielką kochającą się rodziną. Beata wyszła za Jacka. Sylwia mieszka z Danielem , ale dalej nie jest do końca pewna swoich uczuć do niego. Rodzice Alicji- Marta i Leon mieszkają w domu jednorodzinnym na tym samym osiedlu co Alicja i Maks. Jasińscy mają 3 dzieci: Alicję , Beatę i Kacpra.
|już niedługo pierwsza część , bądźcie cierpliwi|
                                                                                                                                               
Nowi bohaterowie-

Kacper Jasiński- Brat Alicji i Beaty ,
 młody pasjonat chirirgii



Marta Jasińska- Matka Alicji





Iga Korbińska-Jedna z najlepszych
przyjaciółek Alicji


 











3 komentarze:

  1. Opowiadanie zapowiada się ciekawie :-)
    Mam tylko prośbę o zmianę tytułu ponieważ opowiadanie które ja publikuje na swoim blogu ma niemal identyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam , nie zauważyłam , ja jak zwykle nieogarnięta, nawet się nad nim nie zastanawiałam, już zmieniam i jeszcze raz przepraszam :)

      Usuń