niedziela, 29 września 2013

Hejo ;> Nie było mnie cały dzień w domu i nie mam czasu , żeby coś napisać , więc dzisiaj już nic nie będzie , ale jutro będzie dłuuuuuuugaśna notka ;D A i tak , dla przypomnienia, nikt z fanów "Lekarzy" jeszcze tego nie wie , więc też to powiem: jutro kolejny odcinek <3 XD hahah Hymmmm, co by tu jeszcze powiedzieć... A , wiem i jeszcze daję ten filmik , tak na osłodę wieczoru , ja się w nim zakochałam <3

Ja teraz ciągle to nucę , wciąga <3 Pozdrawiam.
                                                                                                                                            Tina ;*
                                                          

3 komentarze:

  1. o której będzie kolejna część

    OdpowiedzUsuń
  2. bedzie dzisiaj kolejna część ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to samo pytanie co reszta.
    Czekam z niecierpliwością. ;)

    OdpowiedzUsuń